Szukaj na tym blogu

3

Dla zainteresowanych

poniedziałek, października 03, 2005

Przeprowadziłem się kilka dni temu do hotelu asystenckiego. Długa i męcząca to była wyprawa i mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości nie będę musiał przenosić ponownie około trzydziestu ciężkich pakunków z trzeciego piętra do taksówki bagażowej i następnie znowu na trzecie piętro. Do tego składanie zakupionych dwa dni wcześniej mebli idzie nieco wolniej niż myślałem, chociaż bez problemów.

W piątek zacznę naprawdę pracować, bo od pierwszego pracuję formalnie i poprowadzę pierwsze zajęcia. Ciekawe jak wyjdzie konfrontacja moich ideałów z ideałami studentów, czyli tzw. "zderzenie z rzeczywistością". Mam nadzieję, że nie będzie specjalnie bolesne. W związku z powyższym- przerwa do końca tygodnia.

3 Responses to "Dla zainteresowanych"

Unknown Says:

trzymam kciuku i życzę cierpliwości. Student, wiem to po sobie (było się,a jak!)to narowiste bydle ;)

MPP Says:

Powodzenia :) Myślę, że najważniejsze jest jednak Twoje własne zacięcie i entuzjazm. Optymista odnajdzie się w tej pracy, niezależnie od poziomu studentów :)

Anonimowy Says:

Dzięki za wsparcie. Chrzest przeszedłem dość spokojnie. Żeby jednak robić to, co robię jak najlepiej, zapisałem się na kurs dydaktyki akademickiej. Na pewno nie zaszkodzi.