Szukaj na tym blogu

3

metablog znowu działa

wtorek, marca 21, 2006

Od niedawna znowu funkcjonuje metablog- blog o blogach prowadzony przez znaną polskim blogerom Marysię Cywińską- Milonas. Autorka prowadziła bloga przez dość długi czas, niestety z długimi przerwami. Zobaczymy, czy obecny powrót jest tylko chwilową chęcią blogowania, czy też metablog za jakiś czas zniknie. Oczywiście życzymy powodzenia.

Niestety, zdarza się, że blogi znikają, przyczyny mogą być na pewno różne i czasami banalne, jak np. brak czasu. Mnie najbardziej brakuje aktualizowanego niegdyś prawie codziennie bloga Terminal prowadzonego przez Alka Tarkowskiego. Dzięki niemu zdobyłem wiele cennych informacji i inspiracji i mogę powiedzieć, że robię to co robię po części dzięki Terminalowi. Miejmy nadzieję, że Alek zechce jeszcze kiedyś pisać. Na razie poza blogiem można przeczytać jego nowy tekst, napisany wspólnie z Justyną Hofmokl (jak wiele tekstów) "Wikipedia- pospolite ruszenie encyklopedystów. Największa encyklopedia na świecie". Polecam.

Tag:
Creative Commons License
Ten wpis jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.0 Poland.

3 Responses to "metablog znowu działa"

m Says:

niestety pani Marysia nie jest mi znana, ale blog bardzo ciekawy :)
pzdrwm

GDS Says:

pytanie tylko: blog Pani Marysi, czy mój blog ;)
masz u mnie linka

m Says:

prawda ze ta 'dwuznacznosc' jest 'moving'? :) oczywiscie oba ciekawe :)
merci za link, tez u siebie podepne co trzeba :)