Szukaj na tym blogu

2

Lev Manovich "Język nowych mediów"

wtorek, maja 23, 2006

Podobno można już kupić polskie tłumaczenie "The language of new media" Lva Manovicha. Podobno, ponieważ jeszcze nie miałem okazji zobaczyć książki w księgarni. Nie ukrywam, cieszę się, że będę mógł przeczytać po polsku jedną z najważniejszych, a przynajmniej mocno rozreklamowanych, książek o nowych mediach ostatnich lat.

Apetyt na ową lekturę miałem już od dawna, dlatego przekopałem internet w poszukiwaniu pełnej wersji książki w pliku pdf. I udało mi się znaleźć tę pozycję, za darmo, w pełnej wersji już kilka miesięcy temu. Co prawda jeszcze do niej nie zajrzałem, ale tym, którzy nie mają pieniędzy na polskie tłumaczenie, polecam pdf książki. Oczywiscie za darmo, ale za to po angielsku.

Tag:
Creative Commons License
Ten wpis jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.0 Poland.

2 Responses to "Lev Manovich "Język nowych mediów""

Anonimowy Says:

Można już kupić w księgarniach internetowych, np. w Merlin.pl, Stereo.pl

GDS Says:

Dzięki za info. Widziałem w sieci, że nie ma problemu z dostaniem książki. Ale myślę, że w księgarniach, jeśli jeszcze nie leży, pojawi się na dniach.