Szukaj na tym blogu

3

przeproś Prezydenta!

czwartek, listopada 01, 2007

Zawsze lubiłem, jak artyści prowokują. Podobała mi się akcja kaczynskimamalegofiutka.org , choc to bylo zrozumiale tylko dla ograniczonej liczby spoleczenstwa (tu pozwolę sobie zacytować Świetlickiego:

Spałem źle. Ona spała źle. Pełne porozumienie.
Spało nam się źle. W tym kraju..
..w którym wciąż więcej, więcej palantów nosi przy sobie broń.
Zażartowałem sobie, że są to dla nich namiastki penisów
..choć chodzi o coś groźniejszego.

a podobno obecny jeszcze premier spacerował niegdyś z małym pistolecikiem).

Podoba mi się również akcja "Przeproś Prezydenta". Myślę podobnie jak inicjatorzy akcji- to w interesie całego społeczeństwa. I jak piszą w wyjaśnieniu "Może wspólnymi siłami przeprosimy go tak, że już bardziej przeposić się nie da".

Creative Commons License
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska.

3 Responses to "przeproś Prezydenta!"

Unknown Says:

Akcja mnie rozbawiła, jest jak w banku, że prezydent się jeszcze bardziej obrazi, jak tak dalej pójdzie to go będziemy sypać kwiatowe dywany przed jego rezydencją ;)

sławek Says:

bardzo fajny blog, lekko się czyta, tak powinno być w gazetach. pozdrawiam. sztkownica.blogspot

pasqd Says:

tak. zdecydowanie się ubawiłem :) Myślę, że taką akcję można przenieść na wiejską i sypać dywany kwiatowe przed wszystkim posłami.
pozdrawia xymox23.blogspot