Szukaj na tym blogu

2

Edukacja w wirtualnym państwie dla świata rzeczywistego na przykładzie Księstwa Sarmacji

czwartek, grudnia 14, 2006

We wtorek miałem przyjemność wziąć udział w konferencji "Wychowanie przez świat fikcyjny dla świata rzeczywistego", gdzie wystąpiłem z tematem "Edukacja w wirtualnym państwie dla świata rzeczywistego na przykładzie Księstwa Sarmacji". Nie widzę powodu, dlaczego nie mielibyście, jeśli tylko ktoś będzie miał ochotę, zobaczyć prezentacji i przeczytać wygłoszonego tekstu. Po konferencji pojawi się również publikacja, która mniej będzie miała wspólnego z wygłoszonym fikcyjnym życiorysem, a więcej z charakterystyką edukacji w wirtualnym państwie (raczej w konwencji akademickiego eseju).

Zbyt wiele nie mogę Wam powiedzieć o samej konferencji- tematy najróżniejsze, a wziąłem udział tylko w "swoich" obradach. Na pewno moje wystąpienie było nieco inne- odczytanie fikcyjnego życiorysu z prezentacją z klikudziesięciu slajdów w tle (i dopiero tam pozwoliłem sobie na refleksję nad edukacją z poziomu osoby realnej) nie jest zjawiskiem codziennym.

Gdyby ktoś chciał poczytać o mikronacjach w Perturbacjach, albo zajrzeć do Księstwa Sarmacji, to nie klikajcie TU, tylko w odpowiednie linki.

ps zmieniłem licencję CC- ponieważ jestem wielkim fanem GNU, zdecydowałem się na wirusowość. Jeśli zmienicie mój tekst, to musicie się zgodzić na zmianę Waszego. Myślę, że to sensowna wymiana- dostawszy coś w prezencie, pamiętaj, by się odwdzięczyć ;)

Tag:
Creative Commons License
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 2.5 Polska.

2 Responses to "Edukacja w wirtualnym państwie dla świata rzeczywistego na przykładzie Księstwa Sarmacji"

Unknown Says:

obejrzałem slajdy - przednie.

GDS Says:

Cieszę się, że się podoba. Choć mam bardziej krytyczny stosunek do prezentacji, ale to chyba zrozumiałe ;)