Szukaj na tym blogu

4

Obywatele IV świata

wtorek, września 25, 2007

Dzięki Michałowi Pręgowskiemu przez post Doctorowa (nie ma to jak dotrze do polskiej muzy przez inne kontynenty) dotarłem do Masali, którą znałem dotąd m.in. ze świetnej przeróbki utworu "XXI wiek" Dezertera. Zacząłem oglądac klipy zespołu w "twojej tubie" i znalazłem ciekawy kąsek- radykalną krytykę kaczyzmu. Klip pojawił się w sieci jakieś pół roku temu i nie oddaje obecnego rozgardiaszu politycznego, ale myślę, że niebawem pojawi się inny ciekawy opis rzeczywistości.

Teofaszyzm i neokomuna... Jeśli minister Macierewicz widział klip, gdzie jest określony "neokomuną" to się musiał nieźle wściec... Bracia Kaczyńscy zapewne również nie będą zadowoleni, bo zestawiono ich działania z chińskimi czołgami. Ale to w końcu Jarosław Kaczyński szykuje nam, jak sam powiedział, nowy 13 grudnia, jeśli przegra wybory więc trzeba byc gotowym na wszystko...

Creative Commons License
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska.

4 Responses to "Obywatele IV świata"

Unknown Says:

też mi umknęło... szkoda.. warto ropropagować. Dwa tygodnie do wyborów...

Unknown Says:

trzy tygodnie z hakiem :)

GDS Says:

;)

Anonimowy Says:

hehe, gdyby ostatnie wybory wygrała inna partia, Polacy mieliby jeszcze smutniejsze minki - teraz wystarczy włączyć obrady sejmu, czy jakikolwiek serwis informacyjny i łzy śmiechu same napływają do oczu. A że to czarny humor, inna sprawa.