Szukaj na tym blogu

6

Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Człowiek i Nowe Media III"

piątek, marca 17, 2006

Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Człowiek i Nowe Media III"

Serdecznie zapraszam na organizowaną już po raz trzeci Ogólnopolską Konferencję Naukową "Człowiek i Nowe Media III", która odbędzie się w dniach 27-28 marca 2006r. w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego. W tym roku nie jestem już organizatorem, ponieważ skończyłem studia, ale cieszę się, że pomysł, którego byłem współautorem i którego realizację nadzorowałem przez dwie edycje, cały czas się rozwija.

W programie wystąpienia zaproszonych gości oraz studentów i doktorantów. Pierwszego dnia wystąpią prof. Wiesław Godzic, red. Edwin Bendyk oraz dr Marcin Sieńko (autor bloga blog.sienko.net.pl). Panel poprowadzi prof. Tomasz Szkudlarek Całe popołudnie przeznaczone jest na wystąpienia studentów i doktorantów. Mam zaszczyt wygłosić referat pt. "Informacja chce być wolna. Hakerskie inspiracje dla edukacji w dobie nowych mediów".

Drugiego dnia zobaczymy prof. Marka Adamca, dr. Jakuba Zajdel oraz prof. Kazimierza Krzysztofka. Panel poprowadzi mgr Damian Muszyński. Po obiedzie do godziny osiemnastej odbędą się wystąpienia studentów i doktorantów. Tego dnia również można mnie zobaczyć, poprowadzę dyskusję po bloku wystąpień (De)wirtualizacja relacji.

Program dostępny na stronie konferencji

Tag:

Creative Commons License
Ten wpis jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.0 Poland.

6 Responses to "Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Człowiek i Nowe Media III""

Anonimowy Says:

Co bede gorsza, tez podam, ze u mnie w IP tez sie dzieja fajne rzeczy i tez beda gwiazdy ;-)

http://www.ped.uni.torun.pl/ztk/konf/tematyka.html

GDS Says:

Dzięki za info.

Anonimowy Says:

bedziesz mozna skads pobrac materialy? przydadza sie do mojej pracy licencjackiej. podobnie te z poprzednich edycji, jesli sa udostepniane prosze o informacje.

z gory dziekuje.

GDS Says:

Od organizatorow wiem, ze planuja wydanie materialow pokonferencyjnych. A co do poprzednich edycji- niestety, takich materialow nie ma i juz nie bedzie. Wydanie publikacji pokonferencyjnej to przynajmniej kilka tysiecy zlotych i dlatego nie zawsze sie udaje.

Anonimowy Says:

nastepna konferencja o mediach w ogole, www.media.umk.pl

GDS Says:

powodzenia. A pierwszy dzień Człowiek i Nowe Media już za nami...